Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Zdenek13 | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adresGliwice zarejestrowany27.04.2009 @18:55:07 ostatnio na stronie18.04.2017 @23:44:09

.........................................................................


Polecam digartowiczów:
http://tomzdan.digart.pl/ - tomzdan (brat)
http://majchrz.digart.pl/ - majchrz
http://vadis.digart.pl/ - vadis
http://osaosaosa.digart.pl/ - osaosaosa
http://fenyloetyloamina.digart.pl/ - fenyloetyloamina
http://noremariel.digart.pl/ - noremariel
http://wreckingirl77.digart.pl/ - wreckingirl77
http://volensa.digart.pl/ - volensa
http://aurille.digart.pl/ - aurille
http://carolinne.digart.pl/ - carolinne
http://bukietmanier.digart.pl/ - bukietmanier

Dla mnie:
http://www.digart.pl/praca/4200871/sloma.html od inkaaaaa ; )



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8375309
digarty71 komentarze2792 posty na forum3

komputer / sprzęt
hp photosmart m425

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ElectricLady    04.10.2009 @14:12:11
zaczynam się bać. xD
~ElectricLady    04.10.2009 @13:57:43
czuję się obserwowana xD
również dodam : >
~inkaaaaa    04.10.2009 @10:01:17
hehe chyba że tak :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    03.10.2009 @11:43:27
a Ty czemu nic nie wstawiasz ?
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    03.10.2009 @11:28:52
ładny ten kościółek
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~kludeczka    29.09.2009 @20:51:44
Nie ma za co!:D
~CatLady    25.09.2009 @19:12:48
nudzi? widać, że nie rozumiesz co to prawdziwa zabawa.
_______
"Nie jestem wam winna nic prócz pogardy i milczenia.."
~aaame    17.09.2009 @19:36:52
zniknęły. znikły.
ale to jakieś dwa miesiące temu, teraz jest wielki come back xD
tzn. 'wielki' ^^
_______
chodź tu
~Maid    16.09.2009 @17:32:47
dziękuję!
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Zuzinkaa    13.09.2009 @12:21:54
efekt.. jeśli chodzi o mnie wychodzi nijaki.
_______
I nawet w jego milczeniu były błędy językowe...
~Zuzinkaa    13.09.2009 @12:05:03
okej.
teoretycznie masz ciekawą galerię tylko te obróbki (stare zdjęcie w photoscape) mi się nie podobają.. lecz to tylko skromne zdanie 12-latki.
_______
I nawet w jego milczeniu były błędy językowe...
~Zuzinkaa    13.09.2009 @12:01:49
nie no okej, tylko mówię, nie ma o co się awanturować.
_______
I nawet w jego milczeniu były błędy językowe...
~inkaaaaa    13.09.2009 @10:31:20
prosze :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    12.09.2009 @17:41:10
filtry w photoscape :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~pyzak    11.09.2009 @20:56:31
i tak dzięki za komentarz i radę
_______
Jak chcesz to wpadnij
~spoonia    08.09.2009 @20:44:26
i już nie ma komentarza :P
_______
"...Wiele długich dni musi minąć by
Tyle gorzkich prawd Bóg wybaczył mi..."
~inkaaaaa    07.09.2009 @16:49:20
heh te może sie kiedyś w piaskownicy bawiliśmy i nie wiemy nawet ^^ xD
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    07.09.2009 @16:44:37
na Bekasa a twoja ?
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    06.09.2009 @21:26:11
połowa moich znajomych ma tam babcie <lol2> bo to stare osiedle
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    06.09.2009 @21:14:34
a nie wiem jakoś mnie dawno u babci nie było :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~PannaD    06.09.2009 @20:54:49
Nie wiem czy słyszałeś ale ja dostałam nagrodę "najbardziej skormnego człowieka świata" :D
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~PannaD    06.09.2009 @19:07:50
Jak nikt inny
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~inkaaaaa    06.09.2009 @15:29:04
hehe
tak tylko pytam
co tam słychać ?
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~inkaaaaa    06.09.2009 @09:52:17
co sie nic nie odzywasz ? nie komentujesz :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~PannaD    05.09.2009 @22:57:05
Nie trzeba Można grać na wiele sposobów Są tabulatory, programy i również dobry słuch
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 37 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt